Jumaat, 28 Januari 2011

~Ilmu Kemutan Faraj~

*Harap baca dgn fikiran terbuka utk diskusi ilmiah dan menambah ilmu kebahagiaan rumahtangga dari aspek fizikal.* 

Ilmu kemutan faraj yang berkesan akan memberikan kenikmatan yang tiada terhingga semasa melakukan jima'. Jika berpengalaman, ilmu ini mampu menahan ejakulasi suami dan seterusnya memanjangkan permainan serta suami sentiasa tersenyum lebar dan puas hati. Namun kemutan yang tiada terlatih mengikut cara yang betul adalah tidak bertenaga dan kurang mempunyai kesan. 

Di Afrika, ada satu kaum di mana para wanita yang telah berkahwin melatih anak2 dara yang bakal menjadi pengantin akan cara2 mengemut. Ia satu ilmu yang mempertingkatkan daya kemutan otot2 faraj agar boleh dikecutkan dan mencerut batang dan kepala zakar suami dan membantu suami agar lambat memancutkan mani dan lebih sayang kepada isteri kerana pandai dalam memuaskannya menerusi cara kemutan. 

Latihan ini perlu dilakukan secara sedar iaitu dengan berlatih 20x kemutan sehari selama sebulan penuh. 

1. Latihan Kemutan Luar 
Ia adalah kemutan otot yang dipanggil Bulbo Caverbosus. Otot ini terletak di kiri dan kanan liang faraj. Bila ia menguncup, maka lubang faraj akan terpicit dan hampir menutupnya. Otot ini berfungsi sama seperti bibir apabila bersiul. Bulbo Cavernosus adalah otot pertama yang hendak dihidupkan menerusi latihan ini. Ia juga dipanggil otot Pengemut Faraj. Latihan ini juga akan menghidupkan otot kedua iaitu Otot Pengemut Saluran Kencing. 
Cara yang perlu dilakukan ialah cuba fokus seolah2 mahu menahan kencing iaitu dengan menarik otot punggung ke dalam. Latihan ini diulang 20x sekurang2nya dengan sedaya upaya dan penuh kosentrasi serta menahan kemutan itu selama 7 saat pada setiap kali dilakukan. 

2. Latihan Kemutan Dalaman 
Latihan ini melibatkan 3 otot utama iaitu otot Pubococcygeus, Olliococcygeus dan Puborectalis. Ia bermula dari dubur ke kawasan ari-ari dan mengelilingi kawasan dalam faraj. Bila otot ini mencerut, ia menarik sama dinding2 faraj dan memicit zakar. Kumpulan otot ini adalah kuat dan dapat memberikan keseronokan jika digunakan dengan betul. 
Caranya adalah melakukan seolah2 mahu menahan dan mahu memasukkan semula najis ke dalam dubur. Ulangi 20x dan buatlah setiap hari selama beberapa minggu. 

Kemudian rasalah hasil latihan 1 dan 2 dalam sebulan penuh. Suami digalakkan mengajar ilmu ini kepada isteri kerana faedahnya besar untuk kebahagiaan rumahtangga. Dengan latihan ini serta doa dari "Petua isteri-isteri sentiasa dara", Insya'alah, suami tidak akan cari yang lain. 

Wallahu'alam ~

http://www.facebook.com/note.php?note_id=118770374810115

Tiada ulasan:

Catat Ulasan