Khamis, 27 Januari 2011

SELAMAT DATANG KE DUNIA BLOG REALITI ALAM PERKAHWINAN


Selamat datang kepada warga RAP (Realiti Alam Perkahwinan). Kami sangat mengalu-alukan kehadiran anda ke laman blog dan facebook kami ini. Alhamdulillah, akhirnya tercapai jua impian kami untuk membuka laman blog kami sendiri untuk Warga RAP (Realiti Alam Perkahwinan) semua yang banyak menyokong kami. Disini kami akan catatkan nota2 dan apa yg telah dibincangkan oleh warga RAP (Realiti Alam Perkahwinan) di page Facebook kami di Realiti Alam Perkahwinan. Kami juga menerima luahan hati dari anda yang mempunyai masalah rumahtangga mahupun yang belum berumahtangga agar dapat di kongsikan bersama. Anda boleh emailkan permasaalahan anda pada kami di duniarealiti@hotmail.com dan kami tidak akan menyebutkan nama anda jika anda meminta utk merahsiakan identiti anda.
Anda juga boleh memberikan pelbagai pandangan bernas kepada kami. Dan ingin kami nyatakan disini, kami tidak akan menerima pandangan atau perkara-perkara yang berunsurkan hasutan dan penggunaan perkataan yang lucah, kesat,makian dan sebagainya.
Di harap warga RAP (Realiti Alam Perkahwinan) akan terus menyokong kami. Tanpa anda tiadalah kami. Di harap dengan pembinaan laman blog ini akan terus dapat memberikan ilmu rumahtangga kepada anda semua tanpa batasan dan mendekatkan kami, para admin dengan anda semua.


Setiap bulan kami akan mengadakan contest yg pelbagai. Ikuti perkembangan RAP di Page Facebook RAP.


Sekian, terima kasih 


 ADMIN RAP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan