Ahad, 13 Februari 2011

Pemenang Pertandingan Ucapan Raya Paling Kreatif (Berserta Tajuk Lagu2 Raya!) -September 2010

Pertama sekali pihak admin QRM ingin memohon jutaan maaf di atas kelewatan pengumuman ini kerana terdapat masalah dari segi teknikal.Apa pun masalah data hilang dah dapat kembali dan telah selesai.

Penyertaan bagi pertandingan ini amat menggalakkan dan kami mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua peserta yang menjayakan pertandingan sebegini!

Di sini RAP telah sebulat suara membuat keputusan dan ini adalah muktamad.
Dengan ini RAP mengumumkan pemenang bagi Pertandingan Ucapan Raya Paling Kreatif (Berserta Tajuk Lagu2 Raya) dimenangi oleh PuanMuda Azmi @ hernezah shabudin! Beliau telah mendapat sebanyak 10 'Like' mengatasi peserta-peserta lain. Gabungan jumlah markah adalah daripada sumbangan warga RAP dan juga pihak RAP.

Ucapan Raya Paling Kreatif beliau:
DENGAN BISMILLAH, inginku POHON RESTU AYAH BONDA... nantikan ABANG PULANG ke desa untuk BERSAMA DI HARI RAYA yang indah.. tak sabar untuk abang merasa INDANYA BERAYA DI DESA.. bertemu keluarga, saudara serta teman-teman... kerana inilah KEPULANGAN YANG DINANTI.. moga CAHAYA AIDILFITRI kali ini menimbulkan suasana RAYA YANG SEMPURNA... akhir kata dari anakmu... SELAMAT HARI RAYA maaf zahir batin..

p/s:ibu telah ku belikan mu SEPASANG KURUNG BIRU untuk digayakan ala-ala LENGGANG MAK MINAH

Like = 10

lagu:
dengan bismillah-uji rashid,
abang pulang-ahmad jais,
bersama di hari raya- cendrawasih,
indahnya beraya didesa-azlina aziz,
kepulangan yang dinanti- aman shah,
cahaya aidilfitri-ramlah ram,
raya yang sempurna -awie,
selamat hari raya-a romzi,
sepasang kurung biru-khairil johari,
lenggang mak minah-aishah

Pihak kami meminta kerjasama baik daripada PuanMuda Azmi @ hernezah shabudin menghubungi admin RAP secepat mungkin melalui inbox message untuk pengurusan hadiah. ~ QRM

1 ulasan: