Jumaat, 4 Februari 2011

RAP PRIHATIN-SAMBUNGAN NOTE 'DILEMA TUNANG KAKI JUDI' (BALASAN EMAIL)

salam RAP, sye dh beritahu mak dia keadaan sebenar..apa yg dia telah lakukan pada saya dn juga pasal berjudi..skarang ni tunang saya menghilangkn diri..dh 4 hari dia tidak mnghubungi saya..dia langsung tidak peduli pasal saya..pernah saya cll tapi dia xangkt n dia off hp..seluruh ahli keluarga dh tau apa yg dia lakukn...namun bila mak dia memarahi dia, dia buat xtahu saja..seolah tiada apa yg berlaku, tiada masalah n dia xrasa bersalah walau sikit pn..bila di tanya soal kahwin dan samada dia masih syg kn saya,dia bisu tidak menjawab pertanyaan mak dia..saya digantung mcm xbertali..keluarga saya masih belum tahu tentang masalah ini..setiap hari dia kuar enjoy bersama kawan2 sehingga pagi baru balik rumah mak dia..saya sedih dengan apa yg berlaku..tujuan saya bgetau pada mak dia bkn nk aib kn dia tapi dgn harap dia sedar kesilapan nya..tapi apa yg saya lihat lain plk jadinya..saya bingung dgn keadaan skrng..mak dia pn dh xlarat nk nasihat kn dia lagi..mak dia ckp kt dia klu betol dia syg kn saya n nk kawin dia kne berubah..tapi apa yg saya lihat dia masih melakukan hal yg sama..xda perubahan apa pn..seharusnya dia perlulh mencari saya dn bincangkn hal ini..ayah dia ada cll saya untuk berjumpa..tapi saya takot ayh dia akn marah pada saya...pada pendapat RAP, kenapa dia langsung tidak mencari saya dan knapa dia xpernah endah nasihat dari mak dia? mungkin kah dia masih mnyayangi saya atau tidak? dan harus kah saya berjumpa ayah dia? apa yg harus saya lakukan RAP? bertahan atau tinggal kn dia?


Sila Tekan Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan