Khamis, 3 Februari 2011

RAP PRIHATIN : Masalah 2

saya kenal dengan suami saya dah 3 tahun,saya kenal dan sayang suami sbb suami saya suka layan karenah saya...saya ni memang suka merajuk..kalu saya nak sesuatu..(masa bercinta) dulu..mesti dapat..boleh dikata kan buruk jugak la perangai saya ni..saya suka merajuk..pastu suka marah2 dia..kalu ada yang x kene ke..mesti saya akan masam muka...

dulu masa bercinta saya ingat saya kenal degan dia untuk suka2 sahaja...dah beberapa kali saya mintak putus degan dia ..tapi dia punya cinta sangat mendalam terhadap saya.....walaupun pelbagai rintangan yang berlaku dia tetap sabar dengan karenah saya...oleh kerana dia terlalu baik dan sabar degan karenah serta perangai saya..saya telah terima dia sebagai suami saya...

sekarang kami tinggal bersama..tapi masalahnya..saya mcm x boleh nak ubah perangai saya dulu..malah lagi teruk..ada je perkara yang x kene yang suami saya buat dan saya rase x puas hati...hampir hari2 saya gaduh degan suami...kadang2 dia tido kat luor...saya pernah terpikir..berdosa kalu wat mcm ni kat suami..tapi saya still buat jugak..dia x penah marah saya..kalu dia cuba nak marah saya..saya akan marah dia balik..en tah la RAP..saya x thu kenapa saya jadi mcm ni..perasaan saya ni..mcm x puas hati je dengan suami...saya sayang suami..mungkin saya kurang cinta..kot..huhuhu

RAP boleh x tolong saya selesaikan masalah ni....terima kasih sbb sudi denagr luahan hati saya,harap RAP boleh bagi motivasi serta kekuatan untuk saya hadapi semua ni...saya sayang keluarga saya....


Sila Tekan Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan