Selasa, 15 Februari 2011

Petua mendapatkan anak lelaki

Petua mendapatkan anak lelaki
Ini ada sedikit saintifik method yang saudara boleh try tetapi nak kena faham dan ingat mekanism proces proces persenyawaan manusia.
No.1 anak lelaki berasal dari benih X-Y kromosoms.Penyumbangnya adalah dari sperma lelaki X_Y.Jadi hanya suami yang bagi benih Y,isteri tiada.

No.2 Benih sperma X-Y tidak dapat bertahan lama(24 jam) dalam faraj wanita,oleh itu ia perlu bersenyawa dengan telor wanita secepat mungkin.Masa yang paling sesuai ialah masa wanita tengah subor.(Masa keluar telur,biasanya hari ke 15 pusingan haid).telur wanita juga boleh hidup dalam 24 jam sahaja.Time is a factor here.

No.3 Benih sperma X-Y ni.. berenang tidak berapa pandai,cepat letih,tidak boleh pergi jauh kedalam faraj untuk jumpa telur yang agak jauh.Jadi ianya perlu pelincir dan mesti boleh hidup lama.Untuk hidup lama dan berenang jauh,sperma ini perlu keadaan faraj yang basah/lembab untuk seketika.(Erti kata isteri yang ghairah/berahi etc..).ini pasal acidic value yang sesuai.


No.4 Kesimpulannya:
Bersetubuh dengan isteri pada angaran waktu ianya paling subur.Hari ke 13-18 pusingan haid.Nampaknya tiap tiap hari le.. dan yang akhirnya,jangan sekali kali bersegama dengan isteri tanpa ianya betul betul ready,bernafsu dan lembab/basah.Belayarlah hingga sampai izal, semoga sperma X_Y akan sampai dahulu daripada adik beradiknya yang lain iaitu sperma X-X.(anak perempuan)
Insyaalah jadi..dapat anak lelaki.Dan jangan lupa baca al-husna "Ya Musawwir" seberapa banyak dalam hati sebelum/semasa bersama isteri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan